710 KNUS News

6/26/2014 12:30 PM
Clarification: Christie-Bridge Probe story

NEWARK, N.J. (AP) — In a story June 24 about an investigation into the $1 billion Pulaski Skyway project, The Associated Press erroneously reported which media outlet first reported the investigation. Bloomberg, The Record and The New York Times all reported on the investigation on April 12.



___

(Copyright 2014 Associated Press. All rights reserved. This material may not be published, broadcast, rewritten or redistributed.)

On Air Now

Dan Caplis

Weekdays 9-11AM
 

710 KNUS on Facebook 710 KNUS on Twitter 710 KNUS on YouTube Email Us